




ביצעת הזמנה דרך האתר אך את מעוניינת לבטל אותה? ניתן לבטל הזמנות אונליין החל מתאריך ביצוע ההזמנה ועד 14 ימים לאחר קבלת המוצר, ולקבל החזר כספי לאמצעי התשלום המקורי.
ניתן לבצע החזרה ו/ או החלפה של פריטים מהזמנה פעם אחת בלבד. לכן חשוב לוודא כי בצעתם את כל ההחלפות וההחזרות עבור הפריטים הרלוונטיים עבורכם.
לא ניתן לבצע החזרה לאחר החלפה על אותה הזמנה.
האמור לעיל הינו בכפוף ובהתאם לתנאי השימוש באתר.
לאחר שתהליך ההחזר יושלם תקבלי על כך אישור בדוא"ל אותו הזנת בעת ביצוע ההזמנה.
במידה והינך זכאית להחזר כספי אשר טרם התקבל, אנא פני לחברת האשראי שלך כדי שתוכל לסייע לך ולזרז את התהליך .
תוכלי למצוא מידע נוסף על מדיניות ההחזרות בתקנון ותנאי שימוש באתר.
יש לך שאלות נוספות בנוגע לביטולים והחזר כספי? מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך העמוד "דברו איתנו" ונסייע לך בהקדם.
החזרת סחורה:
תקופת ההחזרות תוך 14 יום מקבלת המוצר לביתך
החזרת הפריטים שהתקבלו קלה מתמיד ומתבצעת באמצעות שליח המבצע איסוף מדלת לדלת.
בנוסף, ניתן להחזיר את הפריטים ללא עלות דמי החזרה ברחוב ויצמן 40 פתח תקווה בתאום מול שירות הלקוחות.
ההחזר כספי יינתן עבור הפריטים שהוחזרו, וסכום בסך 20 ש”ח ינוכה מההחזר הכספי שלכם תמורת השימוש בשירות זה.
במידה ושילמת משלוח הלוך והחזרת את כל פרטי ההזמנה יוחזרו לך גם דמי המשלוח ששילמת, ההחזר הכספי בניכוי דמי ביטול על פי דין ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
אנא ודאו שפריטי ההחזרה עומדים בתנאי המדיניות (כגון מצב חדש, תוויות מקוריות וכדומה) כדי לאפשר את הטיפול בפנייה במהירות וביעילות.
שימו לב: לא ניתן להחזיר רכישות מקוונות בחנות מעיין שטוב .פרטים נוספים לחצו כאן
האתר מופעל עצמאית על ידי חברת הדס – מעיין שטוב ואינו קשור לחנויות מעיין שטוב הפועלות בארץ.
איסוף מהבית
1. צרי קשר עם שירות הלקוחות בטלפון מספר 073-374-5499 או במייל [email protected] לתאום איסוף החבילה ע"י השליח.
2.מלאי את טופס ההחזרות שקיבלת בחבילה והכניסי אותו לחבילה עם הפריט/ים אותו/ם תרצי להחזיר. שלב זה חשוב מאוד מכיוון שלא נוכל לבצע את ההחזר הכספי ללא טופס זה.
תוכלו למצוא מידע נוסף על מדיניות ההחזרות בתקנון ותנאי שימוש באתר.
שאלות נפוצות
ביקשת להחזיר פריט מסוים אך התחרטת?
אם ברצונכם לשנות או לבטל את בקשת ההחזר, אנא צרו עמנו קשר כדי שנוכל לעזור לכם בכך. אם תחליטו לא להחזיר אחד או יותר מהמוצרים שסומנו בבקשת ההחזרה, לא תצטרכו לעשות כל פעולה נוספת מכיוון שההחזר יתבצע רק על המוצרים שיתקבלו אצלנו במתקני החברה.
האם ניתן להחזיר מוצר ללא שקית/קופסת משלוח?
אם אין בידייך את האריזה המקורית איתה הגיע המשלוח, תוכלי להחזיר את הזמנתך בכל אריזה אחרת, תמיד כשהיא סגורה היטב כדי למנוע אובדן של הפריטים. על הפריטים שבתוך החבילה להישאר באריזתם המקורית.
האם עלייך לכתוב כתובת למשלוח ההחזרה?
לא, אין צורך לרשום כתובת משלוח על החבילה.
כיצד תקבלי בחזרה את כספך?
תוכלו לעיין בכל המידע אודות ההחזר בסעיף ההחזר.
יש לך שאלות נוספות בנוגע להחזרת הזמנה? מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך העמוד "דברו איתנו" ונסייע לך בהקדם

החלפת הזמנה
ניתן להחליף כל פריט מכל דגם לפריט אחר (בהתאם לזמינות המלאי באתר) בתוך 21 ימים מיום קבלת ההזמנה.
אפשרויות החלפה:
החלפה אצלנו בכתובת
ניתן לבצע החלפה לכל דגם אחר שתבחרי, בהתאם למלאי הקיים באתר,
בכתובת: ויצמן 40, קומה 1, דירה 5, פתח תקווה.
ההחלפה מתבצעת אך ורק בתיאום מראש מול שירות הלקוחות,
ורק לאחר קבלת אישור מפורש שהפריט ממתין עבורך להחלפה.
החלפה באמצעות שליח
ניתן לבצע החלפה דרך שליח עד הבית בעלות של 30 ש"ח בלבד.
חשוב לדעת:
ההחלפה תתאפשר רק כאשר הפריטים באריזתם המקורית ועם התוויות מחוברות.
ניתן לבצע החלפה להזמנה פעם אחת בלבד, לכן חשוב לכלול את כל הפריטים הרלוונטיים לבקשת ההחלפה או ההחזרה.
לתיאום החלפה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 073-3745499 או במייל [email protected]
תוכלו למצוא מידע נוסף על מדיניות ההחזרות בתקנון ותנאי שימוש באתר.

תנאים מיוחדים
בשל תכונותיהם המיוחדות, על חלק מהפריטים לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי שניתן יהיה להחזירם:
בגדי ים: הפריט חייב לכלול את מדבקת ההיגיינה איתה הוא מגיע.
הלבשה תחתונה:
נשים/גברים
ניתן להחזיר כל עוד הפריטים תואמים את תנאי הרכישה הבאים:
- לא נעשה בהם שימוש
- המוצר תקין, נשאר באריזה המקורית עם התווית המקורית.
- אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה עם כל הפריטים.
- השקית ו/או מדבקת המגן איתם הפריטים נשלחו נשמרו
תוכלי למצוא מידע נוסף על מדיניות ההחזרות בתקנון ותנאי שימוש באתר.
יש לך שאלות נוספות בנוגע לתנאים? מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך העמוד "דברו איתנו" ונסייע לך בהקדם

החזר כספי
ניתן לבטל הזמנה און-ליין החל מתאריך ביצוע ההזמנה ועד 14 ימים לאחר קבלת המוצר, והחזר כספי יתקבל לאמצעי התשלום המקורי.
האמור לעיל הינו בכפוף ובהתאם לתנאי השימוש באתר.
תקבלו אישור בדוא"ל על ההחזר לאחר שהתהליך יושלם.
במידה והינכם זכאים להחזר כספי אשר טרם התקבל, אנא פנו לחברת האשראי שלכם כדי שתוכל לסייע לכם ולזרז את התהליך .
תוכלו למצוא מידע נוסף על מדיניות ההחזרות בתקנון ותנאי שימוש באתר.