קמפיין בלוגריות למותג SLOGGI עכשיו באוויר, מהרי לנצל!      |     10% הנחה נוספים בהזנת קוד קופון SLOGGI12

קמפיין בלוגריות למותג SLOGGI עכשיו באוויר, מהרי לנצל!
10% הנחה נוספים בהזנת קוד קופון SLOGGI10

שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חזיות הנקה מידות גדולות


איך לבחור חזיות הנקה?

מחפשות חזיות הנקה נוחות ואיכותיות? מחפשות חזיות הנקה במידות גדולות? לא יודעות איך לבחור חזיות הנקה? ב “מעיין שטוב” מציעים לכן מבחר עשיר, איכותי, נוח ומעוצב של חזיות הנקה במחירים משתלמים במיוחד. המבחר כולל גם חזיות הנקה במידות גדולות.

לקטלוג חזיות ההנקה שלנו לחצו כאן

 

לפניכן מספר דגשים שיעזרו לכן להבין כיצד בוחרים חזיית הנקה: 

חזיות הנקנה במידות גדולות מהרגיל 

חלק מהשינויים הפיזיולוגיים שעוברים עלינו בתקופת ההיריון מתבטאים בגדילת החזה ושינוי צורתו, המכין עצמו לקראת הנקת התינוק. לכן, אל תופתעו אם במהלך ההיריון ואחריו החזה יגדל במידה אחת ואף יותר. שינויים אלו יכולים להתבטא בקרב נשים עם חזה גדול בתחושות של אי נוחות וכובד. לכן, בתור התחלה חפשו חזיית הנקה במידות גדולות מהרגיל, שאינה קטנה או לוחצת, המבטיחה גם נוחות מרבית וגם תומכת בהנקה ולא משפיעה לרעה על כמות החלב שהגוף מייצר. 

 

חזייה נוחה ללבישה 

השינויים שעוברים עלינו בתוקפת ההיריון והלידה באים לידי ביטוי גם ברגישות יתר של החזה. לכן חשוב מאוד שיהיה לנו נוח עם החזייה שאנו לובשות בכל שעות היום, שהיא לא תלחץ, שהבד שלה יהיה נעים למגע עם העור וכדומה. חזייה שכזו שהיא גם יפה ונוחה תעניק לכן ליווי הולם לכל אורך התקופה. הנוחות ניכרת למשל בחזייה מבד כותנה ולא סינטטי, במידה מתאימה במדויק של חזייה עם קאפ שמספק התאמה מלאה לחזה, וברצועות כתפיים רחבות ונוחות המעניקות לחזה את התמיכה שהוא צריך. כמו כן עדיף לבחור בחזייה ללא ברזלים המגבילים את הנוחות ואשר עלולים לגרום לדלקות בחזה. מעבר לכך, חזיית הנקה איכותית גם תדאג לעצב לתמוך ולהחזיק את החזה, וכך להעניק מראה אטרקטיבי גם בחודשי ההנקה. 

 

חזייה גמישה ועמידה 

מכיוון שצורת החזה ומידותיו משתנות לאורך תקופת ההיריון וההנקה, עדיף לבחור חזיית הנקה כמו שיותר גמישה. גמישות מתבטאת בבד גמיש, בכתפיות רחבות שניתן לשנות, לקצר או להאריך אותן. בנוסף לכך, בהיות חזיות הנקה סופגות לתוכן נוזלים רבים של חלב ורוק התינוק, יש לכבסן בתדירות גבוהה. לכן חשוב גם לתת את הדעת על עמידות החזייה ויכולתה לשמור על  איכותה וצורתה גם אחרי הרבה כביסות. 

 

חזייה נוחה להנקה 

חשוב כמובן שחזיית הנקה תהיה נוחה לפעולת ההנקה, פשוטה ומהירה לשימוש. חזייה שכזו תתמוך בהנקה ותאפשר ליהנות מהרגע הייחודי ומהחיבור שנוצר בין האם לתינוק, לצד המשך תמיכה בחזה. כמו כן יש לבחור בחזייה עם פתיחה וסגירה מקדימה עם יד אחת, שהינה מהירה, פשוטה וקלה בכל מצב. עוד יש לבדוק שהחזייה מאפשרת לחשוף כמה שיותר את החזה וכך להקל על ההנקה. כדאי גם לוודא שהחזייה תאפשר שימוש נוח ברפידות הנקה. 

 

רק חזיות מבית טוב 

בכדי להבטיח את איכות, נוחות ועמידות חזיית ההנקה, והיותה תומכת בחזה, חשוב לקנותה ממקור מומלץ כמו החנות שלנו, המחזיקה בחזיות הנקה מובחרות ומעוצבות של מותגים מובילים בשלל עיצובים, צבעים, דגמים ומידות, לרבות חזיות הנקה במידות גדולות. כך למשל, תוכלו לקנות באתר ובחנות שלנו בירושלים חזיות הנקה של המותג מוניקה, כולל חזיות כותנה ללא תפר לתחושה בטוחה ונוחה, וכן גוזית הנקה עם ריפוד נשלף בגווני שחור, אפור ובז’. כמו כן תוכלו לקנות חזייה מדגם פמינה עם ריפוד קל ללא עצם המוצעת בגווני לבן, שחור ובז’, וחזיית הנקה מדגם בודי פורם עם ריפוד קל הכולל חישוק לתמיכה ותפיסה מרבית. יש לציין כי אנו מציעים עבור חזיות הנקה מחירים משתלמים במיוחד. 

 

קניית חזיות הנקה 

קניית חזיות הנקה במחירים משתלמים ובאיכות גבוהה, גם במידות גדולות, מוצעת בקלות ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וסיוע מקצועי, הגיעו לחנות של מעיין שטוב בירושלים, או צרו עימנו קשר בטלפון 02-5020031.

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    גלילה לראש העמוד

    סינון מוצרים

    התחלת צ'אט
    1
    צריכים עזרה?
    Scan the code
    היי, ברוכים הבאים למעיין שטוב ,
    איך נוכל לעזור?
    התחילו צ'אט כאן למטה
    דילוג לתוכן